«КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

Извините, этот техт доступен только в “Украинский”. For the sake of viewer convenience, the content is shown below in the alternative language. You may click the link to switch the active language.

Оргкомітет III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією визначив компанії з найвищим рівнем організації бізнес-процесів репутаційного менеджменту. «Київміськбуд» стає лідером рейтингу корпоративної репутації серед компаній-забудовників третій рік поспіль.

 

 

       За словами віце-президента Української PR-Ліги Олени Дерев’янко, перемога в Рейтингу говорить про те, що комунікації в компаніях не зводяться до безглуздого гучного точкового креативу, з розрізненим медіапроявом або digital-профанацією. Вони об’єднані єдиною стратегічною логікою і безперервним у часі комплексом здійснених і результативних заходів.

«Репутаційні АКТИВісти» — це не компанії з якоюсь абстрактною «високою», «сприятливою», «відмінною» репутацією. Тому що завдання Рейтингу — оцінювати не сприйняття бізнес-структури її стейкхолдерами, а вміння менеджерів репутації правильно використовувати правильний інструментарій», — говорить вона і додає, що високі місця в номінаціях є свідченням високого корпоративного IQ.

 

 

Репутацію компаній оцінювало журі, до якого входили виключно зовнішні по відношенню до компаній-номінантів фахівці: авторитетні українські медіа-експерти, незалежні галузеві експерти та представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики, представники професійних громадських організацій, які об’єднують учасників відповідних ринків.

 

       Керуючий справами ХК «Київміськбуд» Юрій Зубко, приймаючи нагороду, в свою чергу, підкреслив, що цінність Рейтингу і перемоги в ньому, в першу чергу, в незалежному оцінюванні. Вся інформація про діяльність компаній береться з відкритого простору, ніхто не просить заповнювати таблиці і звітувати про кількість зовнішніх комунікацій.

«Для менеджменту «Київміськбуду» репутація компанії — понад усе. Тому що це і відповідальність перед покупцями, і дуже дорога спадщина, що  дісталася нам — 62 роки бездоганної репутації забудовника. Наша компанія — активна, публічна, відкрита до спілкування з громадськістю, журналістами. І хоча не всі засоби масової інформації нам аплодують, поскаржитися на те, що в «Київміськбуді» проігнорували запит або не відповіли на незручне запитання, не можуть. Так що і далі ми будемо будувати красиві затишні будинки і вибудовувати грамотні комунікації», — сказав він.

 

У Рейтингу відзначається: «Київміськбуд», як найбільший український забудовник — один із найчастіше згадуваних брендів у пресі. Лідерські позиції в функціональному рейтингу вже стають для компанії традицією. Не дивлячись на досить складні умови роботи на ринку, великі масштаби будівництва і конфлікти навколо деяких об’єктів, «Київміськбуд» активно комунікує з пресою, дає юридичні експертизи і відстоює свою точку зору. Така відкритість і якість інформації привели до чергового першого місця серед інших медіактівних брендів».