СЕРГІЙ ЛОКОТЬ: ІНВЕСТОРИ СТАЮТЬ БІЛЬШ ВИМОГЛИВИМИ ДО ЯКОСТІ ЖИТЛА. НАША РЕКЛАМА — ЗДАНІ НАМИ ОБ’ЄКТИ.

СЕРГІЙ ЛОКОТЬ: ІНВЕСТОРИ СТАЮТЬ БІЛЬШ ВИМОГЛИВИМИ ДО ЯКОСТІ ЖИТЛА. НАША РЕКЛАМА — ЗДАНІ НАМИ ОБ'ЄКТИ.        Тенденції ринку нерухомості змушують будівельні компанії підвищувати якість виконуваних робіт, а також пропонувати інвесторам нові продукти: більш сучасні й концептуальні. Адже на первинному ринку нерухомості жорстка конкуренція.

«У 2012 році ПАТ «ХК «Київміськбуд» не тільки зберіг свої позиції на ринку нерухомості України, а й значно їх зміцнив, – говорить заступник директора департаменту реалізації нерухомості Сергій Локоть. – Якість споруджуваного житла в Києві з кожним роком стає вищою. Покупець стає більш вимогливим. «Київміськбуд»  пропонує найширший вибір квартир у різних районах Києва за невисокою конкурентною ціною. У нас можна купити все!».
Впливає на вимоги покупців і введений у січні 2013 року податок на нерухомість. Витрати на утримання житла підвищуються, відповідно інвестори стають більш вимогливими до якості квартир.
«Цікавляться екологічністю будматеріалів, енергозберігаючими технологіями, системами опалення, надійністю металопластикових вікон і т.ін., – говорить Сергій Локоть.  Якщо говорити про площі, то у сегменті економ-класу найбільшим попитом користуються невеликі квартири: студії в межах 30-34 кв. метрів, 1-кімнатні 36-42 «квадратів». За умови наявності в даних квартирах повноцінних 10-14-метрових кухонь з балконами або лоджіями – вони є найбільш ліквідним товаром на сьогоднішньому ринку первинної житлової нерухомості».
При виборі житла бізнес-класу вимоги у інвестора дещо інші. Тут на першому місці раціональність планування. Також, серед вимог  транспортна  доступність об’єкту і комфортність середовища проживання в межах позначеного житлового мікрорайону або комплексу. Величезне значення набувають деталі, які формують в уяві покупця певну картину його майбутнього місця проживання. Це добре видно на прикладі позиціонування на ринку нових житлових комплексів бізнес-класу. Кожен поважаючий себе забудовник прагне виділити свій комплекс за рахунок якихось його істотних переваг, наприклад, близькість  озера, парку, лісу, використання нового принципу забудови і проектування, технологічних нововведень, типу забудови, інших конкурентних переваг.
«Своїм багаторічним досвідом і бездоганним авторитетом Холдингова компанія «Київміськбуд» гарантує інвестору житло високої якості, яке буде побудовано швидко і в зазначені терміни, – говорить Сергій Локоть. Ми багато будуємо, настільки багато, що не маємо особливої потреби в масовій рекламі. Наші об’єкти і є нашою рекламою».