«КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

Оргкомітет III Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією визначив компанії з найвищим рівнем організації бізнес-процесів репутаційного менеджменту. «Київміськбуд» стає лідером рейтингу корпоративної репутації серед компаній-забудовників третій рік поспіль.

«КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ» «КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

 

 

       За словами віце-президента Української PR-Ліги Олени Дерев’янко, перемога в Рейтингу говорить про те, що комунікації в компаніях не зводяться до безглуздого гучного точкового креативу, з розрізненим медіапроявом або digital-профанацією. Вони об’єднані єдиною стратегічною логікою і безперервним у часі комплексом здійснених і результативних заходів.

«Репутаційні АКТИВісти» – це не компанії з якоюсь абстрактною «високою», «сприятливою», «відмінною» репутацією. Тому що завдання Рейтингу – оцінювати не сприйняття бізнес-структури її стейкхолдерами, а вміння менеджерів репутації правильно використовувати правильний інструментарій», – говорить вона і додає, що високі місця в номінаціях є свідченням високого корпоративного IQ.

«КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ» «КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

 

 

Репутацію компаній оцінювало журі, до якого входили виключно зовнішні по відношенню до компаній-номінантів фахівці: авторитетні українські медіа-експерти, незалежні галузеві експерти та представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики, представники професійних громадських організацій, які об’єднують учасників відповідних ринків.

«КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

 

       Керуючий справами ХК «Київміськбуд» Юрій Зубко, приймаючи нагороду, в свою чергу, підкреслив, що цінність Рейтингу і перемоги в ньому, в першу чергу, в незалежному оцінюванні. Вся інформація про діяльність компаній береться з відкритого простору, ніхто не просить заповнювати таблиці і звітувати про кількість зовнішніх комунікацій.

«Для менеджменту «Київміськбуду» репутація компанії – понад усе. Тому що це і відповідальність перед покупцями, і дуже дорога спадщина, що  дісталася нам – 62 роки бездоганної репутації забудовника. Наша компанія – активна, публічна, відкрита до спілкування з громадськістю, журналістами. І хоча не всі засоби масової інформації нам аплодують, поскаржитися на те, що в «Київміськбуді» проігнорували запит або не відповіли на незручне запитання, не можуть. Так що і далі ми будемо будувати красиві затишні будинки і вибудовувати грамотні комунікації», – сказав він.

 

«КИЇВМІСЬКБУД» ЗАВОЮВАВ СВОЄ ТРЕТЄ «ЗОЛОТО» В РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

У Рейтингу відзначається: «Київміськбуд», як найбільший український забудовник – один із найчастіше згадуваних брендів у пресі. Лідерські позиції в функціональному рейтингу вже стають для компанії традицією. Не дивлячись на досить складні умови роботи на ринку, великі масштаби будівництва і конфлікти навколо деяких об’єктів, «Київміськбуд» активно комунікує з пресою, дає юридичні експертизи і відстоює свою точку зору. Така відкритість і якість інформації привели до чергового першого місця серед інших медіактівних брендів».