У КИЇВМІСЬКБУДІ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ CALL-ЦЕНТРУ

       У Холдинговій компанії для працівників call-центру провели майстер-класи і тренінги для покращення роботи з клієнтами. Два тижні працівники гарячої лінії Київміськбуду відвідували заняття, підготовлені ведучою українською консалтинговою компанією DOitWELL.

У КИЇВМІСЬКБУДІ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ CALL-ЦЕНТРУ
        У «Київміськбуді» вимогливо ставляться до стандартів якості обслуговування клієнтів, а тому, набираючи нових менеджерів, у Компанії турбуються, щоб їх рівень відповідав вимогам часу і запитам покупців, говорить директор Департаменту  маркетингу і продажів Тетяна Маркова.

       «У сучасних реаліях складно знайти готового менеджера, тому ми – «вирощуємо» своїх, і в цьому нам дуже допомагають тренінги. Клієнт, звертаючись в компанію «Київміськбуд», повинен отримати повну консультацію щодо об’єктів будівництва, переліку вільних квартир, різних нюансів укладання договорів, незалежно від того, скільки менеджер працює в  компанії. Також, у роботі виникають різні ситуації: людина телефонує зі скаргою (буває, що не підбирає слів) і важливо, щоб менеджер швидко зорієнтувався, знайшов потрібні слова і аргументи, пояснив ситуацію, що виникла, і зробив все максимально можливе, щоб людина заспокоїлась та вирішила свою проблему», – зазначила Тетяна Маркова.

У КИЇВМІСЬКБУДІ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ CALL-ЦЕНТРУ

У КИЇВМІСЬКБУДІ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ CALL-ЦЕНТРУ

У КИЇВМІСЬКБУДІ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ CALL-ЦЕНТРУ

       Тренінг, який розробили і проводили спеціалісти DOitWELL – це 80% практичних завдань. Фахівці активно застосовували сучасні методики консультування, продажу та практичної психології. В результаті проведення тренінгів, менеджери починають краще розуміти запити клієнта і, відповідно, зростає якість проведення консультацій.

        «Секрет успішних продажів полягає в тому, щоб максимально допомогти потенційному покупцеві вибрати оптимальний варіант придбання. На нашому тренінгу менеджери вчилися з’ясовувати потреби потенційних покупців, слухати і чути їх запити, працювати з запереченнями і не боятися конфліктних ситуацій. Всі люди різні, і ми ніколи не знаємо, з яким настроєм буде телефонувати клієнт. Менеджер має бути готовим до будь-якого запитання», – зазначила маркетинг-консультант консалтингового агентства DOitWELL Юлія Кішинька.

У КИЇВМІСЬКБУДІ ПРОВЕЛИ ТРЕНІНГИ ДЛЯ МЕНЕДЖЕРІВ CALL-ЦЕНТРУ

        На сьогоднішній день у «Київміськбуді» на 31 будівельному майданчику ведуться будівельні роботи. Компанія пропонує великий асортимент нерухомості, і тому менеджер, до якого звертається покупець, повинен вміти  знайти найкращий варіант, який повністю би відповідав очікуванням клієнта і його фінансовим можливостям. І саме такі тренінги допомагають домогтися високих стандартів консультування.