ІГОР КУШНІР: LIVE IN – УНІКАЛЬНИЙ ДОДАТОК, АНАЛОГІВ ЯКОМУ В УКРАЇНІ НЕМАЄ

Голова правління – президент «Київміськбуду» Ігор Кушнір у колонці для журналу «Бізнес» про важливість репутації, умінні вчасно перебудувати роботу в кризові моменти і мобільний додаток LiveIn, у якому зібрані абсолютно всі пропозиції квартир компанії.

Репутація – один з трьох китів, на яких стоїть бізнес. І це не тільки про те, що говорять про компанію, як відгукуються і де пишуть. Репутація відповідає як мінімум за половину ринкової вартості бізнесу. Останні дослідження стверджують, що покупець готовий заплатити за продукт більш, якщо компанія-продавець має хорошу репутацію.

Удвічі важлива репутація на ринку нерухомості. Інвестуючи в житло, що будується, людина не може доторкнутися  руками до того, у що вкладає кошти. Іноді навіть не може його побачити, якщо інвестує на рівні котловану. Тому забудовник просто зобов’язаний мати хорошу, перевірену часом репутацію. Від неї безпосередньо залежить кількість продажів і прибуток компанії.

За останній рік питання репутаційної складової бізнесу в інтернеті стало більш ніж актуальним. З весняним карантином люди в прямому сенсі перейшли в онлайн – інших можливостей для консультацій і купівлі просто не було. «Київміськбуду» не довелося робити кардинальних кроків, компанія була присутня онлайн задовго до локдауна. І саме це, на мою думку, допомогло нам утриматися в найбільш кризові моменти.

  1. Онлайн консультації. Вибір квартири – питання не одного дня. Рішення приймається місяцями, люди по кілька разів приходять до відділів продажу за подробицями про житловий комплекс і варіантами купівлі. Компанія надає можливість дізнатися всі деталі, не виходячи з дому – менеджер відділу продажів по відеозв’язку консультує з усіх питань. Виведення продажів онлайн дозволило «Київміськбуду» не розгубити потенційних клієнтів під час карантину. І це дало свої плоди – з реалізацією відкладеного попиту ми мали дуже високий рівень угод. На сьогоднішній день компанія повністю вийшла на докарантнній рівень продажів.
  2. Впровадження мобільного додатка. Квартира в смартфоні – одна з інноваційних розробок на ринку нерухомості, якої більше немає ні в кого в Україні! Розробники створили спеціальний мобільний додаток LiveIn, в якому зібрані абсолютно всі пропозиції квартир компанії. Користувач може в кілька кліків підібрати планування відповідно до своїх критеріїв, зберегти варіанти, що сподобались, сформувати особистий рейтинг квартир, отримувати повідомлення про акційні пропозиції і зв’язатися з менеджером для консультації.
  3. Присутність в соцмережах. Компанія повинна бути відкрита до своїх інвесторів. Хоча кажуть, що бізнес любить тишу, але люди повинні знати, що відбувається з їхніми інвестиціями: як будується будинок, на якому етапі роботи. Інформація дозволяє інвесторам відчувати себе впевнено і не переживати. Тому, в «Київміськбуді» чітко налагоджено сповіщення клієнтів: про нововведення, акції, знижки, нові комплекси і хід робіт на тих, що вже будуються. Присутність компанії в соцмережах дає можливість залишатися на зв’язку з інвесторами, своєчасно відповідаючи на питання і дозволяючи вирішувати неоднозначні ситуації. Це дозволяє підтримувати рівень лояльності покупців і максимально оперативно інформувати про те, що відбувається.

Репутація компанії будується роками. І головним її показником є ​​«сарафанне радіо». Дослідження ринку свідчать про те, що 78% покупців довіряють рекомендаціям своїх друзів і родичів. Тоді як рекламі компанії довіряють усього 14%.

«Київміськбуд», як ніхто інший, може похвалитися популярністю на ринку – квартири у нас купують поколіннями, рекомендуючи оточуючим! За 65 років компанія отримала репутацію надійного забудовника, який завжди виконує взяті на себе зобов’язання. Це і дозволяє «Київміськбуду» залишатися лідером на ринку нерухомості в будь-який час!