«КИЇВМІСЬКБУД» ПОТРАПИВ ДО ТОП-100 ГЕОГРАФІЧНИХ БРЕНДІВ УКРАЇНИ

Холдингова компанія «Київміськбуд» потрапила до рейтингу ТОП-100 географічних брендів України за версією журналу Forbes. Виданням відібрано сотню найбільш успішних брендів, що прив’язані до міст чи селищ. Тож «Київміськбуд» став однією із компаній, що представляє місто Київ.

«Ми відзначили компанії, які збудували успіх на шанобливому ставленні до рідного краю та людей», – зазначають організатори з Forbes.

За словам Голови правління – президента «Київміськбуду» Ігоря Кушніра, Холдингова компанія є одним із найстаріших підприємств столиці.

«Київміськбуд» – це і є Київ. Буквально на кожній вулиці столиці є будівля, збудована або відреставрована Холдинговою компанією. У післявоєнні часи силами компанії зведено «місто», що у 9 разів перевищує житловий фонд довоєнного Києва. Тож бренд «Київміськбуду» це не просто назва, це стіни столиці і її душа.

На сьогоднішній день компанія працює над будівництвом 20 житлових комплексів у столиці. Плюс до цього – «спадок» «Укрбуду». Наразі прийнято 13 житлових комплексів. Триває активна робота по інших ще не прийнятих. Наприклад, наскільки відомо, по «Чарівному місту» апеляційний суд відмінив арешт ділянки, тож уже найближчим часом ми сподіваємось на підписання документів від Міністерства оборони та передачі нам комплексу. По Арт Хаусу сподіваємось, що у найкоротший термін Міністерство зможе ініціювати зустріч, аби розпочати рух у напрямку розв’язання ситуації, що склалась. По ЖК «Злагода» уже підписано основний договір. Тож потроху, повільно, але впевнено, рухаємося до повного кінцевого прийняття всіх запланованих комплексів», – зазначив Ігор Кушнір.