«КИЇВМІСЬКБУД» СТАВ ПЕРЕМОЖЦЕМ НАЦІОНАЛЬНОГО РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

Холдингову компанію «Київміськбуд» визнали кращою серед усіх забудовників України у IV Національному рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні активісти».

Номінанти оцінювались за такими критеріями, як репутаційна стабільність, медіа активність, інноваційний підхід, іміджевий капітал корпоративної соціальної відповідальності, антикризова стійкість. За словами віце-президента Української PR-Ліги Олени Дерев’янко, у питаннях управління корпоративною репутацією найбільш важливим є системний підхід та якісне втілення бізнес-процесів у життя.

«Національний рейтинг «Репутаційні активісти» покликаний забезпечити суспільне визнання заслуг компаній, які дійсно демонструють на практиці системний підхід. Тобто вміють враховувати репутаційні ризики і знаходити джерела репутаційних переваг всередині компанії. Вести безперервну комунікацію з цільовою аудиторією у всіх необхідних (виходячи із бізнес-цілей) форматах, отримувати корисний для себе зв’язок від суспільства», – зазначила Олена Дерев’янко.  

Репутацію компаній оцінювало журі, до якого входили виключно зовнішні по відношенню до компаній-номінантів фахівці: авторитетні українські медіа-експерти, незалежні галузеві експерти та представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики, представники професійних громадських організацій, які об’єднують учасників відповідних ринків.

За словами Голови правління – президента «Київміськбуду» Ігоря Кушніра, у сьогоднішніх умовах перенасичення ринку будівельними компаніями (далеко не всі із яких є добросовісними), репутація забудовника є одним із головних факторів надійності інвестицій.

«Протягом 63 років «Київміськбуд» не лише розбудовує столицю, а й по цеглині вибудовує свою репутацію. Зараз, коли на ринку працює величезна кількість забудовників, саме завдяки відмінній репутації Холдингова компанія залишається запорукою стабільності та надійних інвестицій. Вкладаючи у «Київміськбуд», кожен інвестор впевнений у збереженні коштів та стовідсотковому виконанні компанією своїх зобов’язань. Формування репутації – це щоденна багаторічна праця, результат якої дає змогу конвертувати зусилля не лише у фінансові показники, а й у довіру покупців», – зазначив Ігор Кушнір.