У «Київміськбуді» з нагоди Дня торгівлі нагородили найкращих працівників Департаментів реалізації нерухомості та підготовки правовстановлюючих документів.
«Добре діло втіха, коли ділу не поміха» вирішили у «Київміськбуді» і у день торгівлі влаштували свято. Яскраве і веселе. Таке, як тільки вміють у компанії. Привід вагомий. Найкращі працівники, що займаються продажем нерухомого майна та оформленням правовстановлюючих документів отримали Подяку президента компанії з врученням пам’ятних подарунків.
Нагороди вручали Перший віце-президент ПАТ «ХК «Київміськбуд» Сергій Соловей і Віце-президенти Світлана Новохацька та Аркадій Бондарев. За сумлінну працю, високий професіоналізм та з нагоди професійного свята — Дня працівників торгівлі відзначили директора Департаменту підготовки правовстановлюючих документів Сергія Вивдюка.
Ганну Ганжу, фахівця відділу підготовки правовстановлюючих документів Департаменту підготовки правовстановлюючих документів.
Ольгу Губську фахівця відділу продажу Департаменту реалізації нерухомості.
Інну Єрмоленко фахівця відділу у підготовки правовстановлюючих документів Департаменту підготовки правовстановлюючих документів.
Наталію Залужну , фахівця відділу продажу Департаменту реалізації нерухомості.
Віктора Мрочка , начальника відділу роботи із інвесторами Департаменту реалізації нерухомості.
Зою Пітулу, фахівця відділу продажу Департаменту реалізації нерухомості.
Світлану Стегницьку, фахівця відділу продажу Департаменту реалізації нерухомості.
Сергій Соловей, який відповідає у компанії за юридичний напрямок, вітаючи нагороджених і всіх присутніх нагадав про 5 своєрідних законів, на яких вибудовуються стосунки між продавцями і покупцями. Звичайно, ці закони були гумористичні, а тому весь зал завзято аплодував Першому віце-президенту.
Віце-президент ПАТ «ХК «Київміськбуд» Аркадій Бондарев підкреслив, що день торгівлі – це свято не тільки працівників Департаменту реалізації нерухомості, а й колективу Департаменту правовстановлюючих документів, і відділу реклами. «Людина спочатку бачить рекламу, потім звертається у відділ продажу і на завершальному етапі оформлює документи. І хоча ми самі собі вигадали це свято, дарувати радість один одному дуже приємно. Завдяки вашій праці Холдингова компанія живе, процвітає, і далі буде жити і процвітати».
Віце-президент компанії Світлана Новохацька відзначила, що колектив відділу продажу ХК «Київміськбуд» найкращий саме завдяки грамотній роботі керівників. «Велика заслуга Аркадія Володимировича у створенні такого дружного і професійного колективу. Адже він особливо ретельно підбирає працівників, враховуючи професійні і людські якості претендента. А злагоджений і дружний колектив – то велика сила».
Торгувати і продавати без вигадки – неможливо, зазначив директор Адміністративного департаменту Юрій Зубко. А тому вигадати для себе свято зумів саме відділ продажу. Він зазначив як важливо у роботі реалізатора нерухомості краса і інтелект, людяність і вміння розуміти інвестора, а почасти бути і психологом. «Я бажаю вам не втрачати всі ці якості, які, безумовно, притаманні кожному з вас. І тоді ми завжди будемо попереду всіх будівельних компаній. Бо успіх будь-якого підприємства – це, перш за все, люди, його працівники», – підкреслив Юрій Зубко.
Одначе вам дуже пощастило, зазначив Віце-президент ПАТ «ХК «Київміськбуд» Едуард Шевчук, вітаючи колектив зі святом. «Ви, бухгалтери, юристи маєте одразу два професійні свята. Ми ж, будівельники, лише День будівельника. То й виходить, що ви відзначаєте кожен своє, а потім всі разом наше свято. Звичайно, це гумор. Я бажаю вам працювати якомога довше на благо нашого рідного «Київміськбуду» і ще не раз всім разом збиратися за святковим столом з радісної нагоди», – сказав Едуард Шевчук.
Цього дня на адресу колективу відділу продажу і всього «Київміськбуду» звучало багато добрих слів. І всі вони абсолютно заслужені. Найпотужніший забудовник столиці лише за останній рік на 7% збільшив дохід від реалізації продукції, сума склала 2,6 млрд. грн., чистий прибуток компанії – понад 144 млн.грн, обсяг залучених інвестицій зріс майже на 70% , 90% з яких – кошти населення. Цьогоріч у компанії сподіваються збільшити цю цифру на 15%. Всі це – показник роботи колективу компанії, грамотного менеджменту, успішної реалізації. Тому, свято хоч і вигадане, люди і емоції справжні. Щирі і радісні.