ТЕТЯНА МАРКОВА: АПАРТАМЕНТИ ПРИНОСЯТЬ СТАБІЛЬНИЙ І ЧИМАЛИЙ ДОХІД

Журналістів видання «КиевВласть» зацікавило, чому апартаменти отримали велику популярність у покупців, хто і з якою метою купує такий вид нерухомості.

За словами директора Департаменту продажу та маркетингу Тетяни Маркової, останнім часом апартаменти стали користуватися стабільним попитом у покупців нерухомості.

«Апартаменти не новий вид нерухомості, але дійсно останнім часом дуже популярний. Головна відмінність апартаментів від квартири – невеликий метраж апартаментів, ну і дещо інший юридичний статус.

У такому приміщенні не можна прописатися, але можна зареєструвати там компанію.

У той же час – це нежитловий фонд, попит на який останнім часом виріс просто в рази.

Комунальні платежі тут вищі, ніж для квартири, але ніхто ж не забороняє встановити лічильники. До того ж апартаменти мають незаперечну перевагу: їх можна абсолютно легально здавати в оренду під офіс, і не тільки.

«Київміськбуд» зараз зводить апарт-комплекси в Одесі і в Києві, є подібні приміщення і в деяких ЖК. Попит на такий вид нерухомості стабільно високий і в першу чергу тому, що це, як правило, маленькі приміщення або приміщення, що сприяють веденню певного виду діяльності, наприклад такого, як готельний сервіс», – зазначила Тетяна Маркова.

На сьогоднішній день апартаменти маленьких площ від «Київміськбуду» широко представлені в ЖК «MIRAX», а також двох апарт-комплексах «Costa Fontana» і «Пуща Водиця» – в Одесі і в Оболонському районі міста Києва по вул. Квітки Цісик.

«Через (в більшості випадків) невеликі метражі, вартість апартаментів нижча, ніж у квартир. Але головна їхня перевага – окупаються такі приміщення значно швидше.

Дуже часто покупці купують кілька апартаментів, а то і увесь поверх або під’їзд з метою облаштувати там міні-готель. Можна також здавати такі приміщення подобово або облаштувати в них популярний сьогодні коворкінг, офісний центр для розміщення співробітників, наприклад, IT-сфери, які зможуть жити там, де працюють, не витрачаючи часу на поїздки на роботу. І не тільки.

Наприклад, коли апартаменти знаходяться в рекреаційній зоні, ви, фактично, зможете поєднувати інтенсивну роботу з повноцінним відпочинком.

Якщо намалювати портрет нашого покупця апартаментів, то це сучасна молода ділова людина від 24-х до 30-35 років +, з доходом вище середнього. Тому в перспективі, швидше за все, такий вид нерухомості буде користуватися ще більшим попитом.

Це підтверджує і досвід європейских країн, де апартаменти давно в ходу і приносять своїм господарям стабільний, а часом і чималий дохід.

Якщо говорити про перспективу розвитку ринку апартаментів в цілому, то ситуація тут безпосередньо залежатиме від загальної інвестиційної привабливості країни», – підкреслила Тетяна Маркова.

Більше думок читайте в матеріалі: Ренессанс апартаментов и жилья в аренду: новые “старые” веяния.