Директорка Департаменту продажу та маркетингу “Київміськбуду” Тетяна Маркова взяла участь у щорічній зустрічі будівельної спільноти RED CONNECTS 2023.
«Не зважаючи на війну, будівельна галузь та ринок нерухомості живуть. Цьогорічною темою було майбутнє ринку житла в Україні. Обговорили його ключові показники, програму єОселя, кредитування первинки, вплив правильних маркетингових кроків на динаміку продажів.
Цікавими були результати дослідження щодо загального знання брендів забудовників. Приємно, що “Київміськбуд” посідає у ньому перше місце: 74% опитаних знали про компанію у 2021 році, і знають зараз, у 2023. Тобто рівень впізнаванності бренду на стабільно високому рівні. Не дивлячись на тимчасові труднощі, переконана, ім’я Компанії ще не одноразово голосно та позитивно звучатиме. Працюємо над цим!” – зазначила Тетяна Маркова.
RED COMMUNITY це професійні спільнота фахівців у сфері девелопменту житла в Україні. Організатори проводять системні професійні комунікації, створюють умови для обміну досвідом, інформацією для девелоперів з метою побудови дієвих антикризових стратегій і тактик в менеджменті, маркетингу, продажах, залученні фінансування.