ШВИДКА ДОПОМОГА КИЇВМІСЬКБУД У ВИБОРІ ЖИТЛА

Медична екіпіровка не заважає менеджерам продовжувати консультувати і укладати угоди в звичному для них режимі. Про це повідомила директор Департаменту продажів та маркетингу Тетяна Маркова. Проте і онлайн консультації зайвими не будуть, додає вона.

Шість відділів продажів, call-центр і онлайн консультанти Київміськбуду працюють на результат навіть у скороченому штатному режимі.

ШВИДКА ДОПОМОГА КИЇВМІСЬКБУД У ВИБОРІ ЖИТЛА

«У перші дні карантинупродажі загальмували, це зрозуміло, навала інформації про коронавірус вибивала зі звичної колії думок. Наразі, люди трохи заспокоїлись і почали планувати своє життя на післякарантинний період. Думкам щодо купівлі нового житла сприяє і курс долара. Адже після закінчення карантину всі розуміють, що ціни на нерухомість різко підуть вгору. За останній тиждень у середньому за день до call-центру  поступає понад 300 звернень, кількість записів до відділів продажу в середньому – 5-9 гостей на день, щоденно зростає кількість бажаючих отримати онлайн консультацію.

Звітність останнього тижня оптимістична, до відділів продажу звернулися більш як 100 людей, щоб отримати живу консультацію у спеціаліста, з них 33 заключили угоди і стали щасливими власниками нерухомості», – розповіла Тетяна Маркова.

Вона зауважила, що ХК «Київміськбуд» ретельно слідкує за дотриманням санітарно-гігієнічних правил під час карантину. Всі менеджери мають захисне особисте опорядження та антисептики, вологе прибирання проводиться кілька разів на день.

Додамо, що на всіх будівельних майданчиках роботи не припинялись, житлові комплекси будуються, технічний нагляд слідкує за дотриманням будівельниками правил роботи під час карантину.