АНДРІЙ МАЧКОВСЬКІЙ: НАШІ ПРОГРАМИ ЛОЯЛЬНОСТІ ПРАЦЮЮТЬ У ВСІХ ЦІНОВИХ СЕГМЕНТАХ

Портал про нерухомість СтройОбзор провів опитування забудовників, щоб дізнатися, якими методами сьогодні девелопери залучають покупців, в умовах серйозної конкуренції на ринку. Наскільки привабливі акції, розстрочки, знижки, що найчастіше вибирає інвестор і чи готуються нові програми лояльності, про це розповів в.о. директора Департаменту реалізації нерухомості ПАТ «ХК «Київміськбуд» Андрій Мачковскій.

 

Не дивлячись на те, що «Київміськбуд» є одним із найстаріших забудовників, як і інші компанії, що зводять житло, шукає способи залучити інвестора саме в свої відділи продажів. Багато в чому допомагає репутація надійного забудовника і той факт, що за більш ніж 60-річну історію, у компанії немає недобудов. Але також пропонує і акції, і знижки, і розстрочку на об’єкти, що будуються. Програми лояльності поширюються на всі об’єкти компанії, більш того, навесні впровадили нову програму – «Винагорода за довіру», з якою інвестор може навіть заробити на співпраці із забудовником.

Основні інструменти лояльності нашої компанії.

1. Акції. Вони, як правило, сезонні, приурочені до новорічних або інших свят, мають обмеження за дією. Купити квартиру під час акції можна з вигодою до 30% від початкової вартості.

2. Знижки. «Київміськбуд» надає знижки на квартири в своїх об’єктах від 3 до 30%, але за умови стовідсоткової або 50-ти відсоткової оплати майбутньої нерухомості. Величина знижки залежить також і від етапу будівництва – на початковому етапі знижки вище, чим ближче до закінчення робіт, тим нижче знижка. Фактично, це нагорода інвестору за можливість використовувати його засобами на весь час ведення будівельних робіт.

3. Розстрочка.Це лояльність, яку наша компанія пропонує завжди, якщо у інвестора трохи не вистачає коштів. Розстрочку можна отримати тільки на період до закінчення будівельних робіт і погасити потрібно всю суму за 2 місяці до цього терміну. Людина вносить ту суму, яка у нього є, але не менше 30%, решту він може оформити в розстрочку у забудовника. Форму оплати – ануїтет або зменшення суми, обумовлюють в договорі.

4. Навесні 2016 року спільно з АТ «Крісталбанк», «Київміськбуд» запустив своюіпотечну програму. Оптимальний розмір першого внеску – від 30%, період кредитування – до 10 років під 21-23% річних. І як тільки будинок буде введений в експлуатацію, право власності на нерухомість буде оформлено безпосередньо на покупця. Такою програмою радимо скористатися тим, у кого не вистачає всієї суми, щоб отримати знижку, яку забудовник дає інвестору при 100% оплаті нерухомості. Як правило, знижка суттєво більша, ніж витрачені на відсотки гроші.

 5.Програма «Винагорода за довіру».Інвестор вкладає в будівництво певну суму під 15% річних. Гарантією є квадратні метри, на які укладається договір. По закінченню будівельних робіт інвестор обирає або забрати свої гроші з відсотком, або ж оформити квартиру у власність. Це вигідно компанії, тому що є гроші на ведення робіт, і людям – їх гроші буду працювати, приносити пасивний дохід або квадратні метри.

І акції, і знижки, і розстрочки – всі програми, спрямовані на зменшення витрат інвестора при купівлі нерухомості, працюють добре. Сказати, що якась із програм працює краще за інших, не можна. Кожен інвестор вибирає найбільш прийнятну для нього схему оплати майбутньої квартири або комерційної нерухомості. Завдання забудовника не тільки отримати гроші авансом, а й розумно ними розпорядитися, і в обумовлений термін надати інвестору нове житло.

Програми лояльності працюють у всіх цінових сегментах, будь то бізнес-клас або економ. Акції іноді проводимо не тільки на певний період, а й на певний об’єкт. Наприклад, коли тільки починаємо роботи на ділянці, або коли непроданими в ЖК залишається пара-трійка квартир.

Що ще хочеться підкреслити, що в «Київміськбуді» до кожного інвестора індивідуальний підхід. Завдання менеджера з продажу не тільки знайти найкращий варіант від очікуваного, а й запропонувати найзручнішу схему покупки. Адже часто покупка своєї квартири – це найбільше фінансове вкладення людини, і важливо допомогти їй в цьому. Принаймні для компанії, яка цінує і поважає своїх покупців.

Весь матеріал читайте за посиланням: http://stroyobzor.ua/news/kak-zastroyshchiki-privlekayut-pokupateley