Четвертий рік поспіль за ініціативи URE Club проводиться масштабне дослідження центрів продажів житлових комплексів у Києві та області.
«Український клуб нерухомості» та компанія Quadrate 28 Sales протестували 100 житлових комплексів і склали рейтинг кращих центрів продажів ЖК у кожному з трьох сегментів — економ, комфорт і бізнес, а також визначили головні проблеми в роботі відділів продажу. Серед переможців у різних номінаціях відділи продажу ЖК «Manhattan city» та ЖК «Медовий».
Директор Департаменту з продажу та маркетингу Тетяна Маркова розповіла, що досягати високої якості спілкування з клієнтами менеджерам «Київміськбуду» допомагає внутрішній відділ якості контролю комунікацій.
«Відділ якості вибірково аналізує кілька консультацій протягом контрольного періоду на відповідність стандартам компанії. Результати даного аналізу включені в систему мотивації, тобто впливають на розмір оплати продавця. Це дозволяє підтримувати високий рівень якості обслуговування клієнтів», – підкреслила Тетяна Маркова.
У цьому році аудитори оцінювали роботи менеджерів за таким критеріями:
- Якість первинного контакту.
- Використання технік продажів, запрошення на зустріч.
- Рівень проведення зустрічей, екскурсії на об’єкт, якість презентації.
- Оцінка дзвінка за рішенням після зустрічі.
- Комунікація з клієнтом за причини відмови, робота із запереченням.