«КИЇВМІСЬКБУД» – ПАРТНЕР ДИТЯЧОГО ЄВРОБАЧЕННЯ

   Холдингова компанія стала партнером трансляції дитячого Євробачення, яке цього року проходить у Мінську (Білорусія) 25 листопада. Логотип цьогорічного конкурсу – «Зірка», що символізує білоруський орнамент із звукових хвиль. Гасло – «#LightUp», що в перекладі українською означає «Запалюй!».

       Україну представляє 11-річна Даріна Красновецька з піснею «Say Lоve».   

«КИЇВМІСЬКБУД» - ПАРТНЕР ДИТЯЧОГО ЄВРОБАЧЕННЯ

       З 6 років Даріна займається музикою і співами. Це не перший великий конкурс, в якому бере участь дівчинка. У 2016 році вона була учасницею проекту «Голос. Діти», і двічі перемагала у фестивалі «Чорноморські ігри». Окрім музики, Даріна любить живопис, танці і гру на фортепіано, вона мріє стати популярною співачкою, тому участь у пісенному конкурсі дитячого Євробачення є важливим кроком для досягнення цієї мрії.

        «Підтримка юної української співачки – це честь для «Київміськбуду». Тим більше, враховуючи досить складну фінансову ситуацію, яка передувала участі нашої країни у цьому конкурсі. Тому, коли до нас звернулись з проханням підтримати конкурсантку, звичайно, ми не могли відмовити. Будемо вболівати за Даріну, бажаємо їй не тільки гідно представити Україну на дитячому Євробаченні, а й повернутися додому з перемогою!», – сказала Віце-президент «Київіміськбуду» Світлана Новохацька.

       Українці зможуть подивитися фінал дитячого пісенного конкурсу Євробачення-2018 у прямому ефірі на UA:Перший 25 листопада.