«КИЇВМІСЬКБУД» ВЗЯВ УЧАСТЬ В MARKETING WORLD CAFÉ 2016

Фахівці ринку нерухомості обговорили кращі стратегії з продажу житла

26 лютого відбулося друге Marketing World Café. Зустріч маркетологів і продавців нерухомості в новому форматі бліц-сесій за круглим столом дозволила її учасникам ближче познайомитися і обмінятися практичним досвідом.

«КИЇВМІСЬКБУД» ВЗЯВ УЧАСТЬ В MARKETING WORLD CAFÉ 2016

 

Коучі провели 5 бліц-сесій, в яких зачепили всі аспекти успішного продажу об’єктів житлової нерухомості: від побудови ефективної роботи відділів продажів до виявлення і усунення чинників, що негативно впливають на продажу.

В ході обговорень було визначено основні інструменти і найбільш дієві методи просування на ринку створюваних девелоперами об’єктів нерухомості.

Провідний спеціаліст відділу маркетингу та роботи з інвесторами Сергій Локоть, який брав участь в Marketing World Café, виділив 5 основних напрямків, які допомагають продавати об’єкти нерухомості навіть на етапі «котловану».

«КИЇВМІСЬКБУД» ВЗЯВ УЧАСТЬ В MARKETING WORLD CAFÉ 2016

 

«В цілому об’єкт нерухомості можна вважати таким, що відбувся, а реалізацію проекту успішної в разі проходження ним необхідних життєвих циклів, починаючи зі створення та розвитку проекту, організації проектування і будівництва, його реалізації і фінансування, і закінчуючи продажем новоствореної нерухомості в цілому або частинами», – говорить він і додає, що готуючи ту або іншу стратегію продажу об’єкта, маркетологи повинні відповісти собі на наступні питання.

Перше. Створення продукту. Іншими словами, нам необхідно розуміти: що і для кого ми будуємо, хто наш покупець?

Друге. Подача об’єкта: візуалізація концепції створюваного продукту і його комунікація споживачеві, наприклад, у форматі віртуального туру, що дозволить створити в підсвідомості покупця спосіб життя, до якої він прагне.

Третє. Використання інструментарію «знижка» або «короткочасна акція», що змушує споживача приймати вмотивоване рішення в найкоротший проміжок часу.

Четверте. Ефективна робота відділів продажів: комунікація з клієнтами, а також сприйняття їх переваг, що дозволяє продавати «сьогодні» і прогнозувати попит на найближчий «завтра».

І, нарешті, п’яте. Робота з вирішенням тих проблем, які заважають реалізації проекту: відкритість комунікації і перетворення недоліків в переваги.

«Використання цих інструментів на практиці дозволяє девелоперам бути успішними, а їх проектам затребуваними. Особливо це актуально в період економічного спаду, коли правила гри на ринку диктує покупець», – підкреслює Сергій Локоть.

«КИЇВМІСЬКБУД» ВЗЯВ УЧАСТЬ В MARKETING WORLD CAFÉ 2016

 

Організаторами зустрічі-тренінгу виступили Ukrainian Building Community. Marketing World Café – єдиний в Україні захід, в рамках якого провідні експерти в сфері маркетингу діляться новітніми інструментами просування нерухомості в форматі бліц-сесій.