ТЕТЯНА МАРКОВА: ЩОБ ЗМІНИТИ СТРАТЕГІЮ ПРОДАЖІВ, ПОТРІБНА ПІДТРИМКА ДЕРЖАВИ

За даними аналізу, який здійснюється в межах проєкту «Росія заплатить» командою KSE Institute (аналітичний підрозділ Київської школи економіки), станом на 19 травня 2022 р. в Україні внаслідок бойових дій було зруйновано 38,6 млн кв. м житла. Країна вкрай потребує великої кількості вже готових квартир та будинків.

Property Times запитав у забудовників, чи готові вони змінювати свої стратегії продажу і переорієнтоваватися з продажів квадратних метрів на ранніх етапах будівництва на продажі вже готового житла, і як це може позначитися на їхній  роботі.

Тетяна Маркова, директор Департаменту продажу і маркетингу ПрАТ «ХК «Київміськбуд»

Щоб будівельники могли змінити стратегію продажу і продавати готові квартири, потрібно фінансування держави або дотації. Наприклад, держава надає дешеві кредити будівельникам, які повертають кошти після введення будинків та продажу квартир покупцям. Люди мають змогу одразу купувати і жити. Своєю чергою, забудовник має змогу працювати і створювати робочі місця. Тоді такий механізм був би дієвий і спрацював. Також це можуть бути не лише дешеві кредити, а і цільові кошти, цільові програми, за допомогою яких «збудував – продав – віддав».

Що думають інші учасники опитування читайте у матеріалі:  Чи готові забудовники переорієнтовуватися на продаж готового житла? Думки експертів