«КИЇВМІСЬКБУД ВДРУГЕ СТАВ ЛІДЕРОМ У РЕЙТИНГУ «РЕПУТАЦІЙНІ АКТИВІСТИ»

Холдингова компанія відзначена нагородою II Національного рейтингу якості управління корпоративною репутацією «Репутаційні АКТИВісти»

«Київміськбуд» взяв «золото» за медійну активність. Це вже друга нагорода, яку завоювала компанії. Першу «Київміськбуд» отримав рік тому на XIII Міжнародному PR-фестивалі «Мистецтво танцювати під дощем».

Якість управління репутацією оцінювалося методом експертного опитування. У пул експертів увійшли найавторитетніші медіаексперти країни, незалежні експерти галузі і представники консалтингових компаній, інвестиційні аналітики і представники професійних громадських організацій.

Медійну активність журі рейтингу оцінювало роботу за такими показниками:

– відкритість компанії;

– якість інформації, поширюваної компанією або про компанію в ЗМІ;

– оперативність нейтралізації компанією репутаційних ризиків, джерелом яких є інформаційний простір;

– впізнаваність спікерів компанії в інформпросторі;

– ефективність медіаактивності.

 За словами оргкомітету рейтингу, перше місце ПАТ «ХК «Київміськбуд» саме за медійну активність стало для них несподіванкою.

«Інтенсивність вихідного інформаційного потоку про роботу компанії дійсно висока, особливо з урахуванням граничних із рекламою типів комунікації. Крім того, факт роботи на досить складному в сучасних умовах ринку, масштаб діяльності і лідерство в галузі підтверджують реалістичність оцінки», – прокоментували організатори.            

  Рейтинг «Репутаційні АКТИВісти» об’єднує досягнення кращих компаній, які досягли визначних результатів у сфері побудови ділової репутації. Визначення номінантів здійснювалося за принципом лідерства в галузях, а також за ступенем інтенсивності згадки в вітчизняних ЗМІ. Учасники рейтингування відбиралися за результатами попередніх аналітичних досліджень, проведених спеціалізованої дослідницькою компанією.