У «КИЇВМІСЬКБУДІ» РАДІ ВІТАТИ НОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

У Холдинговій компанії  закінчився набір на вакантні посади менеджерів із продажу у Департамент продажу та маркетингу. Після тривалого відбору, пощастило одиницям, адже атестацію склали не всі. Вимоги до кандидатів були суворими: досконало знати всі об’єкти, що будує компанія, умови іпотечних програм і програм лояльності, розумітися на питаннях, які найчастіше ставлять покупці, вільно орієнтуватися у місті, районах, інфраструктурі, тощо.

Після проходження атестації, колектив компанії поповнився 10-ма новими співробітниками. За традицією, нові менеджери склали своєрідну присягу та отримали форму компанії.

У «КИЇВМІСЬКБУДІ» РАДІ ВІТАТИ НОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

 

«Менеджери відділу продажу – це обличчя компанії. Саме від них залежить, який вибір зробить покупець та який об’єкт стане йому до вподоби. Тому,  до атестації  у нас ставляться дуже серйозно і поблажок немає нікому. Варто додати, що періодично таку саму атестацію проходять всі працівники відділу продажу», – розповіла Тетяна Маркова, директор Департаменту продажу та маркетингу.

У «КИЇВМІСЬКБУДІ» РАДІ ВІТАТИ НОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

 

Також, вона доповнила, що окрім іспитів, у Департаменті проходить щотижневе оцінювання роботи працівників.

«Розроблена спеціальна методика, кожен менеджер отримує певну кількість балів за кількома параметрами. Ті, хто отримав найменше, потрапляють за так звану «червону лінію». Коли там менеджер знаходиться тричі поспіль, це привід задуматися, чи насправді це та професія, якою людина хоче займатися», – сказала Тетяна Маркова.

У «КИЇВМІСЬКБУДІ» РАДІ ВІТАТИ НОВИХ МЕНЕДЖЕРІВ ВІДДІЛУ ПРОДАЖУ

 

Колектив Департаменту та компанії  в цілому радо приймає до своїх лав молоде поповнення та бажає професійного зростання та гарних продажів.