ВАКАНСІЇ «КИЇВМІСЬКБУДУ»

Лідер будівельної галузі України ПрАТ «ХК «Київміськбуд» оголошує вакансії: інженера технічного нагляду, оператора call-центру, спеціаліста з продажу нерухомості.

Основні обов’язки інженера з технічного нагляду:

– здійснення технічного нагляду за виконанням обсягів та забезпеченню якості виконаних будівельно – монтажних робіт на об’єктах у відповідності з нормативно-технічною та проектно-кошторисною документацією;

– здійснення контролю за проведенням авторського нагляду на підпорядкованих об’єктах;

– контроль за виконанням графіків будівництва;

– ведення документації, планування, управління часом, визначення пріоритетів.

Основні вимоги:

– вища технічна освіта;

– наявність кваліфікаційного сертифікату відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури;

– знання засад організації та технології будівельного виробництва;

– знання проектно-кошторисної документації;

– знання порядку взаємовідносин із замовниками та субпідрядними організаціями.

Пошта для резюме: [email protected] або дзвінок на номер: (050) 355-99-97.

Основні завдання та обов’язки оператора call-центру

– оператор call-центру здійснює надання консультацій в телефонному режимі потенційним покупцям щодо умов придбання нерухомості в об’єктах Компанії;

– надає первинну інформацію щодо можливостей іпотечного кредитування, які надаються банками-партнерами Компанії;

– призначає зустрічі потенційним покупцям з метою отримання детальної консультації та купівлі нерухомості у відділах продажу Компанії;

– виконує інші доручення керівництва з питань роботи відділу.

Основні вимоги:

– вища освіта

– впевнений користувач ПК, відмінне знання ком’ютерних програм — Excel та Word;

– готовність працювати з великим обсягом інформації;

– аналітичне мислення;

– чітка добре поставлена дикція;

– вміння послідовно та лаконічно формулювати думки та надавати потрібну інформацію;

– бажано знання англійської (рівень — не нижче pre-intermediate), вітається знання інших іноземних мов;

– не конфліктність, стресостійкість, доброзичливість;

– вміння працювати в колективі та виконувати декілька завдань одночасно.

Пошта для резюме: [email protected] 

Основні завдання та обов’язки спеціаліста з продажу нерухомості:

– спеціаліст з продажу нерухомості надає детальну консультацію  покупцям щодо умов придбання нерухомості в об’єктах Компанії;

– підбирає чи пропонує варіанти продажів нерухомості;

– інформує щодо можливостей іпотечного кредитування, які надаються банками-партнерами Компанії та купівлі нерухомості на виплат;

– оформлює заявки покупців;

– погоджує договірні умови, оформлює операції з нерухомістю;

– надає допомогу клієнтам у зборі необхідних документів і оформленні угод;

– організовує підписання договорів купівлі-продажу об’єктів нерухомості;

-організовує  проведення переглядів та показів квартир і приміщень комерційного призначення.

Основні вимоги:

– вища освіта;

– впевнений користувач PC, знання Excel, Word, Outlook;

– наполегливість;

– орієнтування у ринку житлової нерухомості;

– вміння переконувати;

– охайність та приємна зовнішність

– бажання працювати та розвиватись;

– уважність, відповідальність, ініціативність;

– орієнтованість на результат, стресостійкість.

– бажано знання англійської (рівень — не нижче pre-intermediate), вітається знання інших іноземних мов.

Пошта для резюме: [email protected]

Компанія пропонує:

– офіційне працевлаштування відповідно до законодавства України;

– роботу в потужній та стабільній будівельній компанії;

– стабільну високу зарплату і соціальний пакет.

 

У нас працюють найкращі спеціалісти!