ВАСИЛЬ ДУДУРИЧ: КИЇВ ГОТОВИЙ ДО ПРОВЕДЕННЯ ЄВРОБАЧЕННЯ, БУЛО Б БАЖАННЯ, НАТХНЕННЯ І КОШТИ

Віце-президент ПАХ «ХК «Київміськбуд» вважає, що столиця найбільше відповідає вимогам Європейської мовної спілки (EBU), щодо проведення пісенного конкурсу Євробачення-2017

За право прийняти в Україні пісенний конкурс Євробачення-2017 претендують Київ, Дніпро, Одеса. Кожне з міст, що вийшли у фінал відкритого голосування, мають свої переваги і недоліки, більшість із яких стосується технічних моментів організації конкурсу, як то інфраструктура, розміщення гостей фестивалю, безпека та крите приміщення, здатне одночасно вмістити до 10 тисяч глядачів. У Дніпра не вистачає готелів, у Одесі в неналежному стані аеропорт, і в кожному з цих міст треба реконструювати арени для проведення конкурсу. Щодо Києва, то розглядають дві локації – Національний спорткомплекс «Олімпійський», збудований і реконструйований Холдинговою компанією «Київміськбуд» і Національний експоцентр «ВДНГ». Місто-фіналіст обіцяють назвати на днях.

  Віце-президент будівельної компанії Василь Дудурич, який вів роботи на НСК, вважає, що саме Київ найбільше підготовлений до проведення пісенного конкурсу Євробачення-2017, а зробити арену «Олімпійського» критою потребує не так багато часу і коштів.

 

«Реконструкція НСК «Олімпійський» була справжнім випробуванням на професіоналізм для «Київміськбуду». З початку розвитку проекту ходило багато злих пліток, що ми не впораємось, проект реконструкції надскладний. Особливо це стосувалось 800-тонної вантової системи накриття, яке проектували німці, і так само підкреслювали, що ми із цим не впораємося. Якщо говорити про колони – 80 штук, 45 метрів заввишки, які тримають покрівлю – їх потрібно було виставити по відношенню до своєї осі з відхиленням 0,05 мм. Тобто встановити таку багатотонну махіну з таким мінімальним допуском», – розповів Василь Дудурич.

 

За його словами німецькі спеціалісти наполягали на проведенні робіт своїми фахівцями, однак  в «Київміськбуді» вирішили робити цей самотужки.

«Казали, що у нас немає ні відповідних спеціалістів, ні фахівців із виготовлення колон, тож давайте брати німецьких спеціалістів. Наші відповіли, що проблем нема, є і фахівці, і інститути, і заводи на всі роботи. Нами було все це зроблено. І хто б що не говорив, що в Україні не вистачає сил, часу або спеціалісті, це все не так.  У нас є і мізки, і руки, які підтвердили свій досвід і можуть виконати проекти будь-якої складності», – наголосив Василь Дудурич.

 

Він запевнив, що Київ готовий до проведення Євробачення, а накрити спортивну арену «Олімпійського» потребує певних коштів і, головне – бажання.

«Ми проводили консультації щодо проведення Євробачення на НСК «Олімпійський». Основна вимога – це повне накриття трибун на стадіоні, тобто потрібно було облаштувати дах. Ми поновили зв’язки з німецькими проектантами, вони сказали, що все це є абсолютно можливим, але на це потрібні кошти. Тобто ідея така є. На мою думку, Київ абсолютно готовий до проведення Євробачення, тут є необхідна кількість готелів, інфраструктура. Після Євро-2012 все є, жодних проблем не бачу. Було б бажання, натхнення і кошти», – сказав він.

 

Про те, що саме Київ найбільше відповідає вимогам Європейської мовної спілки (EBU) днями заявив і мер столиці Віталій Кличко, а процес політизують і затягують чиновники. Він закликав Оргкомітет із підготовки та проведення пісенного конкурсу Євробачення-2017 оприлюднити критерії оцінки міст-претендентів, і відповідність цим критеріям усіх трьох міст-претендентів. Від запропонованих арен, до необхідної інфраструктури, від документів, які підтверджують готовність цих міст брати участь у фінансуванні заходів пісенного конкурсу, до висновків правоохоронних органів та переліку недоліків, які мають міста-претенденти. А також результатів офіційної інспекції міст, яка відбувалася за участі представників Європейської мовної спілки. На думку столичного градоначальника, також додасть прозорості процесу і оприлюднення усіх протоколів засідань Оргкомітету з підготовки та проведення Євробачення-2017 та протоколів засідань технічних груп, інших конкурсних комісій, які залучали до визначення міста та арени, де може відбутися пісенний конкурс.